Splittrad

Jaha.. I år kommer jorden gå under. 2012.
Nyår firades med Ebba på söder där vi käkade middag och va bara så som
Vi kan vara. Trygga i varandras sällskap. På 12slaget va vi uppe på söderberget och kollade ut över hela Stockholm.
Under 2011 har de hänt mycket. Samtidigt som jag har varit så otroligt lycklig glad och kär så har jag även varit helt förstörd och näst intill död.

Jag har träffat vänner som blivit ovänner för att sedan försvinna. Jag har träffat folk som blivit vänner som sedan har försvunnit. Jag har träffat folk som blivit vänner som blivit mer än vänner och sedan försvunnit. Folk kommer och går hela tiden.
Kan inte säga att jag har träffat någon som jag kommer känna resten av livet liksom. Men vad vet man. Inte mycket.
Hanna har jag ju känt i snart 17 år.

Efter sommarlovet har allt gått utför.
Och jag orkar verkligen inte med de här och jag hinner inte för jag måste träna och städa.
2012 ser jag fram emot att köpa valp.

Fuck this


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0