Romance & cigarettes

I morse stressade jag som fan för att hinna bli skjutsad till skolan innan mamma och pappa skulle åka ut och kolla på hus på Dalarö.. Som om dom kommer köpa liksom, nej, jag skulle inte tro de va.

Nu har jag iaf fixat i ordning allting i mitt rum, Bäddat, Städat, plockat upp och allt sånt.
Gjorde en kanalsökning på tv:en för att kunna kolla på gladiatorerna ikväll men nej! Jag får bara in 3:an och fucking 5:an -.-
Jävla ollon!
Så nu har jag tinat några chiwaptchichi (stavas?) och kollar på "Romance & cigarettes" helknasig film men de får väl duga tills jag får sällskap i morgon..

Jag vet inte hur mycket jag glömde för att jag va tvungen att stressa som fan men en av sakerna va iaf schampo. Grattis Sara! Ditt äckel!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0