Dröm mm.

Vaknade med skräck i morse, vaktmästaren kom och knackade på -.-
Fyfan va rädd jag blev och Michika skällde -.-

Men iaf. Min dröm!

Jag va hemma hos Mikaela på middag och de va typ hur många som helst där och Mikaela hade elektroner som mätte hennes hjärtrytm samtidigt som hin drack shotar..

Jag börjat se ett mönster i mina drömmar nu.
Jag kollade på "Erik och mackan" där dom skulle kolla om man kunde bli full på lättöl. Sen de med elektroderna och hjärtrytm va med för att jag och Lollo snackade om min nästa tatuering tillägnad Dixi.

Men nu kan iaf titta på tv på mitt rum igen!

Nu sitter jag och tittar på film på lektionen "utrotningshotade arter" och är äckligt trött. Jag och Lollo tittade på king kong och fyfan va vi grät.. Tänkte på när Dixi inte finns längre. De är hennes päls jag gräver ner mig i när jag är ledsen..

Aja, lektion va de ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0