Ska försöka att blogga lite oftare..

Så!
Nyss kollat klart på första avsnittet av Big Brother!
Blogg Hanna i Big brother!! XD
Måste ju bara kolla!
Men hur ska hon klara sig utan sin lilla chokladpralin? Sin choklad chihuahua eller chivava som hon säger ;)

I helgen har jag träffat Emelie som hade med sig en av sina daghundar Bamse. En colliehane som är lika rädd för golv som Dixi! men annars va han riktigt mysig.
Jag och Emelie ska förmodligen på bio nästa helg :)

Hälsat och bekantat mig med Melinda nya hund. En liten (LITEN) toy hane på snart 2 år. En riktigt liten bögråtta :)

Nu ska jag och Amanda slökolla på tv men jag kommer somna. God natt!

Bilden är ifrån Dixis födelsedag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0