Filåt

De känns lite som att jag lever i en bunker..
Ingen ursäkt men den dåliga uppdateringen beror på att jag har så jävla dålig mottagning överallt!
Hemma har vi knappt något internet och på skolan har de inte funkat sen efter lovet men nu verkar de som att dom har fixat de! WOHO!
Första gången jag har internet på riktigt på 1 1.5 månad! :D

Och de som har hänt är väl inte så mycket förutom att jag va hundvakt i helgen åt Lemmy och Leya så jag hade 3 hundar och de gick bra förutom att Lemmy inte ville samma sak som jag hela tiden.

Dixi fyllde 10 igår.. känns som att vi hämtade henne från uppfödaren typ för max 1 år sen.
När vi va hos veterinären förut så trodde dom att hon skulle bli 12 ungefär men de tror inte jag!
Hon kommer bli minst 16 :D om hon inte blir sjuk eller någonting sånt då. Men hon har aldrig varit sjuk så jag tror inte de kommer hända.
För varje dag som går så älskar jag henne mer och mer!
Ibland kommer jag på mig själv med att bara sitta oh tänka på Dixi och nästan gråta.
Aldrig älskat någon så som jag älskar henne och kommer aldrig göra!
Vi är ett team och kommer alltid vara. Ingen kan ta hennes plats, ingen.

För övrigt så trivs jag så jävla bra på bergängen! Fått en inneboende i form av Amanda. hon har bott hos mig sen hon kom tillbaka till skolan efter operationen, alltså typ 2 vekor. Bästa ever <3
Jag får jättemycket hjälp med att träna Dixi och hon verkar trivas jättebra och är mycket lugnare :)

Min fot är mycket bättre men jag va med på idrotten igen igår och de kanske inte va så bra för har jätteont i foten idag så kanske inte va så bra att hoppa hoprep och springa omkring oh leka i 3 timmar..? Men jag har fått låna ett fotledsskydd av Melinda som är jättebra!

Har väl inte så mycket mer att säga.

C ya!

Min CV bild. Ångrar som fan att jag hade glasögon på mig.. Ser mupp ut, annars hade denv varit perfekt



Dixi oh Leya hade saknat varandra.



Höhöhö <3


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jättefina bilder :)

2012-02-19 @ 23:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0