Dröm! M.m

Igår ikväll pratade jag, Melinda, Amanda och Stefan om hur man gör när man blir våldtagen och gravid.
De resulterade i att jag drömde att jag va gravid men jag visste inte om de. Så på en och samma dag får jag reda på att jag är gravid, föder barn och förstår varför jag gått upp 15 kg.
Jag lägger barnet i ett vattenballong med vatten i under min tröja för att beskydda de för jag blir jagad av massa äckliga människor som vill döda mitt barn. Sen la jag barnet i en matlåda och linda in den i ris och korv... (de va ris och korv till middag) de är väl typ de jag kommer ihåg ^^

Och gud så jag älskade de där barnet..
Tänk om jag inte hade tagit cykeln den där dagen.. Då hade jag haft en unge på 4 år idag!

Idag har jag haft 1 1/5 lektion och jag är så jävla stolt över mig själv! Blev slagen på käften men istället för att slå tillbaka och ordna en cirkus så tog jag bara mina saker och gick!
Jag ska fan inte slåss längre!
Make love, not war xD

Väl på rummet så slog jag lite på väggen för att göra mig av med de. Sen har jag städat och va ute med Dixi i de underbara vårvädret. Släppte henne på åkern och lät henne springa i snön för att bygga muskler och trötta ut henne lite :)

C ya!

Tog inga bilder med mobilen men här är dom från kameran :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2107885/images/2012/pic_190493885.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0