Nätter alltså..

Klockan är nu 23:46 och jag är pigg som en lärka! -.-
Har börjat sova riktigt jävla dåligt om nätterna igen, Dixi oxå, så fort jag vänder på mig minsta lilla så ställer hon sig upp och gör desamma.. Lovar att de är Agnes (husspöket).

Men förutom mina hemska nätter så är de ganska bra just nu.
Ska vara hundvakt åt en helt underbar berner sennen från i morgon tills på fredag.
Leya 1 1/2 år och helt otroligt bedårande. Dixi oxh Leya leker asbra så de kommer bli nyttigt för både Dixi och henne :)

Sen så ska jag förhoppningsvis jobba i helgen men de är inte säkert än.
och de är så jävla mycket i skolan nu, jag blir helt jävla slut och stressad vilket leder till att jag bara stänger av i vanliga fall men nu har jag börjat plugga som fan och börjar komma igen och de känns otroligt  skönt.
Även om sömnbristen är stor så kan jag inte låta de ta över som de alltid har gjort tidigare.

Tror jag har förlorat 2 vänner idag pga någonting så jävla larvigt som en påse.. Och om vi börjar snacka igen så kommer de ändå inte vara som förut..

Jag går långpromenader med Dixi, tränar klickerträning och aktivirar oss båda så gott de går. Lärt henne att plocka upp en strumpa och ge den till mig och ska även börja testa men andra föremål sen som t.ex. koppel osv.

Idag har varit en jobbig och underbar dag. Hade företagsekonomi på förmiddagen och kollade på en föreläsning om UF på eftermiddagen och jag dog lite, så jävla okoncentrerad..

Men sen bar de a till vika och jag tittade lite på Greys Anatomy, tränade Dixi, camade och pratade med Mikaela <3, Gick på promenad med Dixi oxh Wilma (Min grannes hund) sen skulle jag, Lolla (ägaren till Wilma), Bella, Linda och Evelina basta vilket vi oxå gjorde. Sen har jag, Evelina och Lollo tittat på film på mitt rum och jag gav Evelina lite tips när hon ska skriva om bögporr! Så ja.. där satt vi och tittade på bögporr. De finns bättre saker här i världen.

Nu ska jag titta på Greys Anatomy och sen förhoppningsvis sova

Bjuder på en bild på när jag va mycket liten, typ 14 xD


Haha 15 och hatisk


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0