Hundliv

Ett dygn med en Berner sennen är underbart!
Jag ska ha en stor hund, jag vill ha en stor hund. Men en stor = stora utgifter. Så de får vänta några 100 år.
Vi har varit ute i höstsolen och haft de jättemysigt

I morgon måste jag åka fram och tillbaka till skolan för att hämta pass och presentkortet som jag fick hos Ant för ska tatuera mig på måndag igen :D

Malin kanske inte hinner så de är mycket möjligt att jag får sitta där själv och avlida utan att hålla någon i handen "/
Men jag ska väl överleva de oxå :)

Jag har laddat ner alla säsonger av Greys Anatomy så jag sitter och tittar hela tiden (a) När jag inte är ute med hund(arna) då xD

Annars händer väl inget speciellt just nu.

Försöker tjäna pengar och sparar till.. EN HEMLIGHET ;)

Och Sofia! Hon är helt jävla otrolig! Bad henne rita en bild för ett tag sen och de har hon nu gjort. Så otroligt jäcla äckligt nöjd! TACK SOFIA! <33

(här hade jag tänkt lägga upp lite bilder men mitt internet pallar inte så förhoppningsvis kan jag lägga in dom i morgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0