Halloweenkväll

Igår kväll va de halloweenkväll på internatet. De började vid halv 7 och höll på till 9. 2 1/2 timme av ren skräck.
De va så jävla läskigt och jag som redan är grymt rädd för att bli förföljd och av zombies liksom!
Riktigt obehagligt. Sprang nästan rakt in i famnen på en men tvärnitade och gled på blöda löv och sprang åt andra hållet.
De blev en hel del springande så idag har jag träningsvärk i magen och benen <3
De va bara 5 st från vika så vi kom sist men de gjorde inget! :)

Nu sitter jag på svenska lektionen och har ångest över nationella prov.. ska hålla ett tal på 5 minuter och jag har ingen aning om vad jag ska snacka om och man måste lämna in en idé och börja idag. Sug.

Glasögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0