Down hill

mitt manshat är större än vanligt.. Va tysta istället för att ge mig "hyggliga" kommentarer om min "snygga hylla", "Saftiga rumpa" osv osv..
Lyssnat på så jävla vidriga konversationer om att tjejer enbart är sexobjekt och olika taktiker för att få tjejer i säng.
"Dom lättaste är dom som mår dåligt och är trasiga. För dom är bara ute efter bekräftelse iaf så de gör inget om dom får känslor för än de är bara att nobba och gå vidare liksom."
Kunde sitta kvar så jag bara reste mig upp och gick. Hade sån JÄVLA lust att nita honom men jag vill gärna ha kvar min plats på skolan -.-

Kollade på "Loving Annabelle" igår och de va den bästa flatfilmen jag har sett! Alla är jämt så jävla mörka, deppiga och fula brudar men Loving Annabell va nom nom!

Åkte in akut till Bagarmossen med Dixi i måndags då hon hade fått i sig ungefär 1 dl kakao som är livsfarligt för hundar. Dom kan få hjärtflimmer osv..
Åkte in vid 22.00 och va väl inne typ 23.00 och då va de ingen idé att kräka henne då de hade gått så lång tid men vi fick med oss kol som hon skulle få varannan timme under 3 tillfällen under natten.
Så de va bara att att åka hem och sitta vaken till kl 6 på morgen för att kunna hålla koll på henne. Min älskade Dixi, inte skrämmas så <3

Nu ska jag äta. Hejdå! 

(Måste bara lägga in lite bilder på när jag har varit lycklig så jag inte glömmer)

Gotland 2011 


Båttur 2011


Någon vecka efter att jag hade tatuerat mig 2011


När jag och Ebba tatuerade oss Tsm <3 2011


När vi skulle leka på tofta strand. 2009


Jag och min bror på Dalarö 2001


Jag på bondgården 2003


Jag fjantade mig med Fanny <3 2011


När jag va me kusinerna på punggården och hoppa från högsta! 2009


Krama min ko på bondgården 2010


Jag och 4 av 7 kusiner på bongården <3 2010



Nu fick jag inte lägga in fler.. men jag har trots allt varit lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0