Vaken i cirkus 40 timmar

Okej, igår kväll åkte jag hem till Terese och va där vid typ 10. Sófia och Terese va packade men de va lungan, fick öronorgasm när dom spela och sjöng tsm!
Sófia är hemsk när hon dansar till Toxic.

Men iaf, dom varvade mellan att plugga omvårdnad (Vilket för övrigt kändes väldigt tryggt eftersom Sófia fick för sig att svimma..) och sjunga/dansa. Tiden gick och klockan blev 1, vi gick till macken för att damerna skulle köpa cigg.. Vi gick tillbaka och vet inte riktigt vad vi gjorde men awesome va de!
Sófia gick och la sig vid 3(?) jag och Terese satt uppe tills... ja juste de!
Vi somnade aldrig!

Tiden gick och klockan blev 5, 6, 7, och kl 8 ringde den och då skulle vi upp men vi hade ju inte somnat så ja.. jag pallra mig iväg till praktiken, de tog emot som fan! Ville ligga kvar i soffan  och myyysa!
Men iaf, efter noll sömn klarade jag praktiken galant, och bara för att jag sov noll så blev de den längsta dagen på praktiken, slutade vid halv 5..

Alltså lite roliga citat från kvällen/natten/morgonen -

Klockan va runt 6 -

Jag - "Vad har jag här?" och känner mig på halsen
Terese - "De är bara lite blodstänk"
Jag - "WTF! Jag har blod över hela halsen kvinna! "
Morr -.-
Still hurts

Klockan va runt 7 -
Jag-"Jag måste gå och duscha"
Terese - "Hahaha, du kommer halka i duschen"
Jag- " Varför då?"
Terese - "För att jag dansar med Babyolja"
Båda brister ut i skratt och gråt! Damen menade förstås att hon duschar med babyolja xD

Sen va de massa mer som jag inte kommer ihåg men GW är ju alltid närvarande såklart <3

Men iaf, nu sitter jag i bilen med pappa, ska åka och köpa kattmat.
Sen ska vi hem och äta och sen sova kanske?
Har hört att de ska vara en bra grej liksom.

På onsdag ska jag träffa Terese igen och då ska hon få tillbaka sina kläder som jag låna, jag åkte ju faktist dit i min sparkdräkt och kände att de kanske inte va så jättebra att komma till praktiken i sparkdräkt va..

Och ja juste, cocktailparty på fredag! Jag vägrar dock ha cocktailklänning på mig.
Väldigt knasigt och internt inlägg men skit samma

JAg gjorde bort mig totalt på praktiken, De va kaos när jag kom dit och de såg majsan till att jag förstod så jag klämmer ur mig "Vad skulle Gw göra? Han skulle tare lungt va"... Pinsam tystnad

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0