Paradise!

Oj.. vart ska jag börja?
Åkte hem till Terese och va där vid typ 8. Började föra lite och de blev galet ganska fort men helvete va kul vi hade!
Jag, Fanny, Sófia och Terese är ett awesome team hahaha!
Men iaf, kommer inte ihåg vad vi gjorde hemma men tiden gick. Jag och Terese drog till Paradise vid typ 1 och stod en timme i kö och sen när vi kom in! OMG I LOVE IT!
Kvinnor är awesome!

Juste, vi träffade " st som Terese kände, kommer inte ihåg vad dom hette dock men trevliga va dom! :D
Jag orkar verkligen inte skriva men jag gör de iaf.

Va där tills dom stängde och sen bar de av hemåt igen, köpte fyllekäk först!
På tuben hem va de underbart, förföljda av Leif GW, brudarna som inte alls ser likadana ut och Fanny är ju mamma til Pippi och GW är typ pappan och sen så har vi ju en Ronja som fastnar med foten i GWs hus och så är GW en rumpnisses hand och ungefär där gick de på 2 tjejer som va så redlöst packade..

Hon som satt bredvid mig hette Fanny och den andra tjejen Sara.. känner ett visst samband här alltså.
Men iaf, Fanny somnade och ramlade ut i gången, jag avbröt samtalet om våran älskade GW och hjälpte henne upp. Höll om henne för att hon skulle ramla igen och så kliver de på några jävla kukiga småglin som börjar ifrågasätta min och Tereses läggning för att vi håller handen, frågar om jag är kille eller tjej, frågar om vi är tsm och är allmän CP och dumma i huvudet.. Vi gick av i rocksta och jag ville verkligen slå in pannbenet på dom och möblera om deras fula trynen men så tog Terese min hand och de va lugnt, började prata om att den Lila bilen va bög den orange/svarta vanen va lite Queer! och den vita lilla bilden va kille och knubbig men de va inte den orange/svarta för den va utdragen. Faktiskt.

Sen kom vi fram till triangeldramat och soptunnan och lyktstolpen som va menade för varandra!
Sen va de det där andra treangeldramat där den gröna cykeln va lite utanför, stackars liten. Nu är vi vid porten och vi går upp till lägenheten och väcker Fanny och Sófia som ligger i sängen, jag och Terese dyker oxå ner och Terese och Fanny pratar om tänder när Fanny håller i Tereses kaktus som hon för övrigt döpte till GW!

Vid den här tiden är klockan någonstans mellan 6-8 och jag kom fram till att jag dygnade och de va så jävla jobbigt..

Vad jag kommer ihåg så somnade alla i sängen men när jag vaknade så låg jag och Terese i soffan.. Haha how com!

Jag, Fanny och Sófia åkte hem vid 10 och jag satt på e buss i en timme och snacka om att jag mådde illa sen!
När jag kom hem så la jag mig i sängen på en gång och somnade, vaknade vid 5 igen och nu ska jag snart iväg till kallhälll och kolboda med Danni ^^
Ingen alkohol för mig!

Blev ett väldigt konstigt inlägg men jag bara pungar ut de jag kommer ihåg och.. älskade ängel, du är stor och stakt och snygg, hos dig så är jag trygg, älskade ängel, ekar i huvudet, don´t know why!

Nu ska jag hoppa in i duschen och käka någonting!
Godnatt
 

Kommentarer
Postat av: Terese GW Persson

UNDERBART FUCKING AWESOME NATT ASSÅ. kaktus<3

2011-05-28 @ 21:45:35
URL: http://domfinnskvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0