Kuk, åderpåle, stake, dase, dick, snopp, penis, osv.. sån dag bara.

Vaknade halv 6 i morse, försökte på tag på Jonas eftersom jag inte visste mer än att jag skulle till karlberg..
Vid halv 8 får jag tag på honom och han säger att han är sjuk och inte kommer till praktiken men jag åkte in iaf.
Ringde honom igen när jag stod på s:t Eriksplan och inte hade en aning om vart jag skulle.
Vi snackade i en och en halv timme innan jag hittade rätt -.-

När jag väl kom dit så stannade jag bara i 2 timmar.
Stället va HEMSKT! Råttonra va i minimala burar, verkligen jättesmå. Typ en skokartong..
Dom som hade fått sin hjärna blottad och undersökt va helt apatiska och alla såg ut som små frankensteinråttor. med häftklamrar i huvudet och ihopsydda ryggar

Och grisarna.. Utrymet va som en hästspilta och där va de 5 grisar med sår på halsen och öronen, dom fick "springa av sig" ute i korridoren där de va gladd golv så dom bara halkade omkring.. asfarligt för knäna ju.
När han skulle fösa in dom så sprang han bakom dom och jaga dom så att dom blev livrädda och skrek.
Han sa att han busa med dom när han sparka på dom.. -.-
Jävla svin.. han alltså.

Efter å ha börjat storböla och ringt mamma när jag gjorde rent burarna så åkte jag in till stan.

Sen åkte jag ner till viksjö centrum för att kolla med Djurmagazinet om jag kunde börja där i morgon och de kunde jag (<3)
Så ja.. i morgon vid 10 ska jag befinna mig nere i viksjö!

Nu ska jag.. laga mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0