Jag har skrivit en jävla massa men bloggen vägrar publicera.. men whatever

Lassat 10 ton hö idag och jag fick 4 balar i huvudet, jag kan ha en kaninfarm i BHn och jag är allmänt fittig idag..
Va hos Johanna i hallstavik hela helgen och i söndags gjorde jag inget annat än att åka komunalt..
igår skulle jag hämta mitt paket men när jag satt på 4bussen så kom jag på att jag glömde legget så va i bro med Nikki och Emma i några timmar innan jag lessna och gick och liftade till skolan.. sen va de mys i mitt rum med Singstar och kramisar för jag är så jävla... vem bryr sig.
Ska göra ett nytt försök och hämta paketet idag sen ska de städas på vika för i morgon är de husmöte!

Annars går väl dagarna ändå och jorden snurrar sina varv, gör saker per automatik.
Ska försöka sköta bloggen även om de inte är några som läser men jag måste skriva av mig!

Malibu har en halv svans nu..


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0