Glad! :D

Fick precis en jättejobbigt uppgift av Anna.. Men jag tycker att Djurhållning i park är kul och Anna är en bra lärare och jag vill verkigen ha G i kursen så de är väl bara att bita ihop och göra de..
I med hörlurarna och på med musiken och försvinna in i min egna lilla värld <3
Sen så är jag glad för om allt går som de ska så sussar jag hos Spaedke på onsdag och sen så hon hos mig på fredag!
Wop wop!

Hemåt idag för att köpa färgpatroner, åka till vet med Malibu, hämta mitt box kort(!) och fixa lite andra saker!
Sen vid kvart i 10 är de tillbaka till skolan för att titta på BB!

Nu stör Sessan mig så jag kan inte skriva mer!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Becka

Haha okej, hur ska vi prata då? Skrev med min mail iaf haha.. Becka heter jag, snart 21 bast ;p Rastlöshet är det tråkigaste i heeeela jävla världen, lider av det dagligen! Och jag behöver också vänner som jag inte avlivar på direkten ^^

2011-05-03 @ 21:47:10
URL: http://rosarutig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0