De där gör ingenting, de skrapar du bort med kniven..

(Rubriken har ingenting med inlägget att göra, de är från ica reklamen)

Asvarm och solig dag, husmötet gick bra. Vet fortfarande inte vad de vita pulvret utanför mitt fönster är dock!

Varit med Nikki och Linn ikväll, kollade på BB och plastiktoktorn 90210.. skulle följa Nikki till Hammra men skumma saker hände och jag kände mig förföljd och bevakad, sitter på rummet och är aprädd!
Jag kommer verkligen klara av att flytta hemmifrån sen, självklart, varför inte liksom!
Jag kommer bli bästis med mina grannar på en gång. oavsett om dom vill de eller inte...
Titta på tv ett tag kanske innan jag somnar
God natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0