(Bara för att de är såååå många som vill att jag ska skriva om Thailandresan så gör jag de nu) Dag 1

Jag kom på att de är så jävla mycket att skriva så jag orkar verkigen inte..
Så jag berättar någonting annat intressant om mitt liv eftersom de är så fruktansvärt intressant!
Igår va de valborg och de va mysigt!
Träffade Danni för första gången på mycket länge, saknat stumpan som fan ju!
Idag är de inte valborg men de är 1 maj :D
Vilket innebär INTERNATIONELLA GRÄSPIPPARDAGEN!
Så alla människor där ute, ut och knulla i gräset!

Sen så idag gömde jag boxerkortet hemma så jag kan inte titta på BB ikväll men i morgon åker jag hem för att hämta de, fixa lite saker och åka till veterinären med Bailey och sen så ska jag tillbaka till skolan!

Nu ska jag göra någonting för att hålla värmen för de är svinkallt här!
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Becka

jag e på! Så.. vem är du? :D

2011-05-01 @ 22:06:00
URL: http://rosarutig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0