Lite allmänt bara

Ja.. idag är de onsdag och jag har varit nere i jakan och köpt fula strumpor, fixat med min mobil och varit på banken.
Igår va jag på banken, fixa min mobil, va ute med Dixi, Satte upp tältet som jag skulle ha gjort för ett år sen, plocka upp och ner ur diskmaskinen, dammsög och hängde tvätt.
Vuxenpoäng!
I morgon ska jag ställa klockan på halv 9 och åka till södertälje för att träffa Nathalie igen! :D
Sen i helgen ska jag åka med Danni och hela hennes bekantskap till kallhälls klubbholme och bo där över helgen.
Ska bli asmys! :)
Har inte hänt så mycket sen sommarlovet började.
Men jag ska börja träna!
Eller nåt xD
Här om dagen va Jag, Andreas, Pappa och Tindra ute med båten och de va såå mysigt. Tindra är den snällaste flickan på jorden!
När vi kom hem så satt jag och Andreas i soffan och så lullade hon omkring  mellan oss och klättrade upp mig och ville sitta lite i knät innan de va dags att lulla vidare <3

Första gången gången ute på en segeltur


Flickebarnet lär sig



Man ska vinka på sjön! :D



Jag och Tindra <3



Sen va de dax att sova tyckte hon, försvann lite i flyvästen <3



Gulle <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0