Sommar

Tja, dålig på att skriva men de är bara gör att de inte händer så mycket. I fredags träffade jag Mickimus och sen bar de av hem till brillan för att träffa brillan (ofc), elin, Danni, Sofia, jennifer, och Carro. Vi käkade tacos och spelade med andra ord. Vi hade så jävla kul och datan va jag har saknat er <3 När jag skulle hem dock.. Inte lika kul. Jag och Elin blev tvugna att springa till bussen och jag hade flip flop.. Väl framme vid bussen märker jag att jag hat tappat mitt busskort.. Springer tillbaka även om jag vet att jag kommer missa bussen. Hittar kortet på marken och går tillbaka. Väntar på bussen som skulle komma 45 minuter senare.. Åkte inte hem för de gick ingen buss så gick hem till Alexandra och sov hos henne. Sov inte Mycket dock.. Kunde inte andas och hon skulle åka till jobbet vid 7 så de va bara att pallra sig upp och sätta sig och vänta på bussen Awesome! 1 timme tills nästa skulle gå.. Bara att gå hem från jakan (y) På kvällen åkte jag till vasahamnen för att träffa föräldrarna från USA <3 Sov i båten och på söndagen åkte vi ut till dalarö och firade tindra som fyllde 1 år! Igår åkte jag och träffade Terese, de va trevligt och ikväll åker jag till Alexandra när hon kommer hem från jobbet Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0