Midsommar och framåt eller nåt typ

Okej.. Min midsommar va helt oplanerad. Mamma och pappa va ute med båten och Jessica vani bto hela helgen, jag kunde inte följa med ut med båten eftersom någon va tvungen att ta hand om katterna så jag stannade hemma och skulle vara hemma själv hela midsommarhelgen. Men vid 8 åkte jag till Vällingby för att träffa Dorina och hennes pojkvän. Va hos dom kanske till 10 sen gick jag till Terese. Vi umgicks lite och jag va tvungen att åka vid halv 2 för de va sista bussen men spilli skulle komma och så skulle dom åka på rave men Terese ville inte vara själv så jag stannade utan att tänka på att jag inte skulle kunna åka hem.. Men vi färgade mitt hår och tiden gick och spilli kom. Dom åkte vid 3 och räknade med att vara tillbaka vid 12 nästa dag och jag fick sova kvar hos Terese och vänta på att dom kom hem. Gick och la mig Men kunde inte sova. Och Terese kom tillbaka vid 7 på morgonen så då gick vi och la oss och vaknade vis 8 på kvällen. Åkte hem till mig och sen så har vi varit här. Varit med varandra i drygt en vecka så nu ska vi ta en paus till torsdag, höhö, och sen är vi med varandra från torsdag till fredag och sen träffas vi igen på lördag eller söndag för då ska vi åka personbåt :D Men annars så har vi hyrt massa film, solat och badat, åkt till lövsta och grillat och massa mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0