Voff

Idag när jag kom till skolan fick jag veta att vi inte hade någon lärare så jag blev sur och umgick med Bella hela dagen på Vika istället..
Sen bråkade jag lite med den där hemska människan, gå och dö så tar jag katten..
Fick ett slag i magen under dagen men sånt är livet..
Extremt krambehov för tillfället så sen får jag väl tvångskrama Cookie.
I morgon ska lilla Johanna och jag sova hemma på päronvägen och så ska vi äta wook med massa vattenkastanjer och chashewnötter! Nom Nom <3
Och Dixi får träffa Chifis igen! <3
Vi ska även titta på fina filmer!
Försöker att inte tänka för mycket men de är svårt.. mardrömarna har blivit värre igen och Elin är en stor trygghet fast hon inte vet om de tror jag.. Men att vakna av att man drömmer hemska drömmar och veta att man har någon i närheten iaf är så skönt!
Sen att man inte får kramas är en annan sak, men man kan inte få allt här i livet har jag fått lära mig..
På fredag flyttar jag hem till päronvägen och på söndag åker vi till järvsö! :D
Nu har jag huvudvärk
Hejdå..

Kommentarer
Postat av: Henriktirill

Keep the good works comming.

2011-07-20 @ 08:24:18
URL: http://henriktirill.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0