Sova <3

Sov typ 3 timmar..? och dom timmarna kunde jag inte komma ner i en djup sömn så jag är trött!
Jag är så trött på alla jävla drömmar!
Att sova i samma säng som någon ger en otrolig trygghet men vad händer sen?
Sen när jag inte bor hos Elin längre..
Inte som att man kan bjuda hem folk hela tiden för att få sova..
Nu har jag ju vant mig vid att sova med någon och känna den tryggheten och jag pallar inte att hamna i en svacka igen.
Rädd att jag kommer lida av sömnbrist i järvsö för där kommer jag ju inte sova med någon och då blir jag sur och grinig.. Kul liksom -.-
Men de får väl bli som ett litet test eller något..
Nu ska jag fortsätta med mina hemska inlämningsuppgifter i projekt och företagande..
Jag gör uppgifterna på tom tank, jag gör dom men inte mer.. liksom
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0