Queenie

Nu har jag varit nere och lämnat tillbaka nyckeln till den där jävla kattögaren.. *Morr*
Jag visste att hon ville prata med mig om Quennie och jag pallade inte disskutera med någon som vägrar lyssna så jag drog en vit lögn så behövde bara träffa henne i typ 5 min men vilka lååånga minuter de blev..
Hon började på en gång hacka på mig om hur dålig jag va på ta hand om hennes katt..
- Såg du hur hon såg ut innan du åkte eller?
Nej, jag sa inte så men jag ville!
Hon skulle komma hem på lördagen men kom på söndagen och jag hade ingen som hellst möjlighet att komma på lördagen så jag skickade sms till henne och sa de men fick inget svar..
När jag sa att hon kunde ta pengarna och åka till veterinären med Quennie istället började hon gagga om att hon minsann hade råd och hon kunde minsann ta han om sin katt och hon absolut(!) borstat henne väldigt noga varje dag.
JO MEN ELLER HUR! Kattstackarn hade en tova under hakan som hade dragit i hunden så pass mycket att huden hade låstnat! Ettt stort öppet sår. Sen så va hon mager och pälsen va helt matt och hon hade stora tovor över hela kroppen!
Jag är glad att jag inte behöver vara kattvakt åt henne igen men jag vill fortfarande att dom åker till veterinären!
FÖRFAN!
Jag blir så jävla arg på folk som köper djur men inte kan ta hand om dom inte inser de!
Varken ägaren eller katten mår bra av att Quennie är inlåst i badrummet 22 timmar av 24! åk till veterinären och se vad man kan göra och om de inte finns någonting att göra så avliva henne för att få slut på lidandet för i helvete!!
Nu ska jag börja städa innan jag börjar ha sönder saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0