Nyår

Började hemma och sen bar de av hem till Danni.
Vi lagade mat som va awesome och så kollade vi på fiiiina pojkar på tv *Drool*
Vid 9 kom Sofia och Elin och så började de supas på riktigt!
Nej men vi tog några drinkar och pratade om allt mellan himmel och jord :) Blev endel fontäner oxå om jag inte minns fel xD
Mycket mysigt och nu ska vi lämna allt bakom oss och se nya möjligheter!
Vid 12 va vi lagom dragna och så gick vi ut och skrek oss hesa, drack champange som va så jävla god och tittade på fina pjäser på himlen :D
Vi gick in, dansade, lyssna på musik och så mys i soffan.
Jag och Sofia gick in i badrummet och la oss i badkaret som va så jäcla skönt!
Men nehe de fick vi inte för Danni som kom och drog upp oss! Elin kom oxå in och så satt vi inne på toan och hade asmysigt, fin fina bilder på Danni på toa och Sofia i badkaret xD
Vid 3 skulle vi följa Sofia hem och så fortsatte jag, Elin och Danni till en efterfest någonstan.
De va helt okej faktist, typ 40 pers i en 2 och mycket fina damer!!
Satan va mys de va fan (a)
Gitarrspel och sång <3
Fast en jävla massa äckliga män oxå!
Elin<3Hugo
Vid 6 skulle vi följa Elin till nattbussen sen så gick jag och Danni hem, va väl hemma vid halv 7 och jag somnade vid 7-halv 8.
Så jävla skönt att sova va de!!!
Vaknade vid 3 och gick igenom kvällen i huvudet och kom fram till att jag kom håg allting.
= Asvärd kväll och fruktansvärt lyckad kväll!
Nu är de middag :)
Over and out, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0