Mjao

Massa slapp hela helgen.. Bara film och ligga i sängen, känns så jävla meningslöst men igår kom lilla Johanna hem till mig och Elin men kvällen blev trots allt lugn eftersom vi råkade skrämma henne lite med analpluggen..
Sen idag ska jag basta med Johanna, Linn, Bella, Danielle och kanske Ewie :)
Förhoppningsvis får jag en sovplats hos Johanna och Linn för jag vägrar sova på soffan -.-
Måste hem någon dag i vecken och hämta kläder och laddare till min kamera och lite andra saker..
Hoppas på att min dator blir klar den här veckan oxå, inte använt den på grymt länge :(
Vill kunna titta på alla mina filmer på den och alla mina bilder och vill ha ny musik på min ipod!
Måste lägga in bilder från Elins kamera på min dator oxå, så jävla underbara bilder på Malibu och Bailey :)
Jag saknar Dixi och Katten, skulle kunna ta me Dixi men då riskerar jag att Dixi dör pga Cookie..
Cookie är jättemysig men inte mot andra hundar :(
De här är ett fruktansvärt meningslöst inlägg men jag har tråkigt, sitter i skolan och kan inte göra någonting för att 2 av 4 är borta.. inte okej när man ska göra en teaterpjäs..
C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0