Järvsö <3

Nu har vi varit i järvsö i 2 dagar och jag vill inte hem men ändå vill jag VERKLIGEN hem!
I söndags när vi kom så boade vi in oss, så här va de tänk:
Bella och Linn i 2 bäddsrummet
Jag, jonas och Andrea i 3 bäddsrummet.
Såhär sluta de:
Bella i 3 bäddsrummet
Jag och Linn i 2 bäddsrummet
Andrea i soffan och Jonas (den jäveln) flyttade!
Bella pendlade lite under kvällen/nattens gång, hon byggde en mysig koja!
Jag sov asdåligt, jävla bajs.
Vaknade vid 9 och så begac sig jag och Linn till frukosten och åt.
Sen väntade vi lite och spelade spel och så va jag, Linn, Sanna och Linda ute i snön och lekte, de va så jävla kul!
Åka pulka och släde, slänga sig och göra saker som kommer göra ont i morgon.. :D
Sen va de bara att gå och äta lunch och sen så gick jag ner och klädde på mig alla kläder igen för jag och Jonas åkte skoter idag!! :D
Så jävla kul, jag ska köpa en skoter någon gång i livet.
Bara åka omkring och titta på miljön och gasa på som fan!
Sen när vi kom tillbaka så gick vi och ät middag, och sen hoppade jag och Linn ner i badtunnan med Sanna och Linda och en jävla massa folk men de va myysigt.. Bröst <3
Nu ligger vi och tittar på spårlöst och seeegar.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0