Flytt! :D

Idag är de onsdag och i lördags bar de av hem till Elin för att bo här i en månad :D
Jag tog med mig Malibu och Bailey med klösträd och kattlåda och hela alltet :P
De har gått jättebra och i söndags blev Madde vårat första offer som vågade sova över, de blev middag i form av våfflor, efterrätt i form av en äcklig chokladpaj och film :)
En massa skvaller! Moahaha!! :D
Kom iväg i tid till skolan på måndagen och de va så skönt att börja halv 1 och de va så kul att träffa alla igen! :D
Och jag fick kladdkaka som va utsökt!
Åkte hem och inväntade Danni och Lemmy som blev dom andre offrerna! Malibu och Lemmy blev mycket söta vänner som lekte så gölligt. Men Bailey va mycket skeptisk, hon blev som en stor fluffig boll!
Vi somnade inte förns vid 3 den natten och jag och Danni skulle upp kl 6.. Men vi överlevde iaf!
Dagen va fruktansvärt seg och jag väntade i bro på att pappa skulle hämta mig så vi kunde åka till bålsta med min dator, vi lämnade in den och de kändes asbra, tror jag får tillbaka en fungerande dator mycket snart :D
Då kan jag ladda ner mina filmer och så får vi fler filmer att titta på här :D
När jag kom hem igår så tog de väl 2 timmar innan Camilla och Arvin kom så ska bo här med Cookie
Maibu och Cookie går asbra såklart men Bailey skiter på sig varje gång hon hör Cookie, hon är mycket töntig!
Idag försov vi oss så de blev till att spendera mycket tid nere hos Queenie och klippa dig :D
Nu sitter jag och Elin och lyssnar på musikoch Bailey kräver min uppmärksamhet :P
Nu ska jag.. inte skriva mer iaf ^^
C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0