Drömmar

Jag har haft så jävla knasiga drömmar inatt..
Ska försöka beskriva dom men de kommer förmodligen bli mycket.. svammel.
Jag och familjen va i Thailand och bodde på en strand i en bungalow som va asstor.. vattnet va jätteblått och sanden vit. jag hade tagit med mig Malibu och Bailey men glömt maten så en morgon stod Mats utanför och grillade råttor.. jag blev förtvivlad och började springa mot honom men kom ingentsnas, så ramlade jag genom jorden,,, Kom till någon sorts istid och körde bil ut för ett stup och jag hörde en massa röster som skrek "hur du än gör så dör du".
Sen va jag i en tallskog och blev jagad av såna där monster från "Sagan om ringen".
Sen va jag på bergen som är med i filmen "Avatar" och blev jagad av en vit tiger.. Mellan varje.. Vad ska jag kalla de.. Episod, vaknade jag med ett ryck för att jag alltid föll över ett stup..
Alltså jag har sovit, och sovit djupt men drömmarna har fan inte varit trevliga..
Inge bra sömn.
Allt detta ledde till att jag stäck på "stäng av alarm" istället för "snooze" så jag vaknade ordenkligt vid 10 och insåg att jag hade försovit mig..
Ska städa huset idag och åka ner med dom jävla nycklarna till kattägaren, måste fråga Elin om de är någon mat som måste ätas upp eftersom jag flyttar hem idag och Elin kommer hem igen på söndag..
Nu ska jag äta frukost och titta på Glee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0