Voff

Jag har Chifis hos mig :D
Varit bestämt ett tag och jag är så glad när jag har honom :P
Men jag har även valpen Kuken, egentligen heter han Lemmy men de är som lem och en lem är kuken så de är mer logiskt ^^

Så nu har jag Dixi, Kuken och Chifis att gå ut med och de är väldigt intressant xD
Chif är ju underbar så de är inge problem och inge koppel, Dixi kör sitt eget race men inge koppel på henne heller, men Lemmy!
Oj oj oj, han har lyckats slita av sitt flexikoppel, överallt och ingenstans hela tiden, en matta är nerbajsad och Katten och Bailey är skräckslagna :P
Malibu därimot, hon tror att hon är hund, hon ligger på golvet och leker med Kuken och Chifen, så gulligt!
Jag verkligen älskar att Malibu älskar hundar, så skönt :)

Hundarna är matade, rastade och lekta. jag kollar på Big Brother och ska sova efter de:)

Föresten, när jag kom hem med Lemmy och Chif så släppte jag ut hundarna på tomten så dom fick leka av sig lite och satan va dom lekte! :D
Så söta bilder jag fick^^

Men nu är Big brother snart slut så jag ska ut en sista promenix med vovvarna

Peace, Love and Understanding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0