Snopp

Jag gillar inte de här!
Sov 4 timmar natten som va..
Om jag inte ens kan sova med sällskap pallar jag fan inte mer!
Huvudvärken är fucked up och jag kan inte äta för att jag mår illa och de leder bara till mer illamående så även om de kan leda till att jag spyr så ska jag äta lunschen i skolan idag, hoppas de blir någonting som man faktiskt kan äta..
Men iaf så sov jag med Johanna och Linn och de va så varmt och så myys!
Titta på "I rymder finns inga känslor" (igen) och den är så sjukt jävla mysig och underbar! :D
Vid 3(?) gav jag upp med att försöka hålla mig vaken.. Blev dock så att jag somnade vid 4 och inte kunde ta mig upp vid 8, gick upp vid halv 10 isället för att gå på idrotten (som jag ändå inte är med på).
Sitter utanför matsalen och väntar på att tiden ska gå och ikväll får jag tillökning i mitt kar! :D
Snäckoooor!
På lunschen ska jag kramas och nu ska jag inte skriva mer för jag har så jävla ont i huvudet!!
Kuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0