Natten

Alltså jag är så jävla trött på de här!
Dom senaste nätterna har jag drömt fast jag har varit halvt vaken och de är så jävla obehagligt för då känns drömmen ortoligt verklig..
Förutom att jag har legat och hostat hela natten så har jag halvsovit och drömt och drömmen va hemsk..
Bailey hade fått ett otroligt överbett så hon kunde inte äta, vi va tvugna att avliva henne men hade inte råd så vi ringde till en slaktare som kunde göra de gratis men han va typ transa och blev förbannad när jag kallade honom kvinna så han började tortera både mig och Bailey..
Nu tänker jag inte berätta mer men FUCK IT!
Jag orkar inte.. Någon som har sömntabletter?





                                    
                        Over and out!         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0