Natte.. igen

Jag la mig i sängen vid.. halv 9 och halv 10 lägger jag ner datorn och satsar på att sova... Jo tjena!
Tiden går och vid 12 vill Malibu komma in och mysa så Jessica öppnar dörren och släpper in henne, lite mer tid går och vid halv halv 1 fick jag världens jävla hostattak, hostade konstant i 10 min innan jag gick upp och tod hostmedicin, lägger mig ner igen men nu va värken i min fotled heeelt fucked up, låg och vred på mig, maserade foten, fick kramp i händerna och jag låg seriöst och grät för att jag va så trött men kunde inte somna.. Jag gick upp, drack lite vatten, lekte lite med katterna, myste med Dixi och gick omkring lite för att de skulle bli bättre men inte fan gick de..
Jag la mig iaf i sängen igen för ett nytt försök, nu va klockan halv 3. Jag fortstter att vända på mig och hålla på, de va för varmt och för kallt och de gjorde så jävla ont och jag hostade.. Blev grymt stressad av att vara så trött men inte kunna somna.. 
Vid 4 titta jag på klockan sista gången så någon gång efter 4 somnade jag... Kul när man ska upp kl 6 på morgonen.
Tog mig iaf upp på morgonen och åkte till skolan för att ha zoobutiksdjur. Tog 5 st asfina Gupppyhanar från skolan och lite flytväxter.
Tog halv 1 bussen hem, jag somnade sittandes på lektionen så jag kände att de va bäst så..
SOVA TIDIGT IKVÄLL!
Peace out!


Ps. Jag vill kramas och folk skriver "Kram" till mig på msn och sånt, hatar att de är en skärm i vägen för att få en kram på riktigt! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0