INTERNATET

Jag va och pratade med Stefan idag om att jag verkligen vill flytta till vika typ NU!
Han sa att de finns ett rum på Vika men att de bor någon där men hon har slutat på skolan men betalar fortfarande för rummet så han skulle försöka få tag på henne men om allting går som jag vill så flyttar jag in den 1 april! :D

Nu är de bara den här veckan och sen så är de lov nästa och den 7 är vi tillbaka i skolan men den 8 åker jag till Thailand i 2 veckor! :D

Kommer inte vara i skolan på 3 veckor och de känns väl sådär men fan va nice allting känns iaf, igår va jag typ emo.. och idag är jag asglad.. Hmm

Va med på idrotten för en gångs skull idag och sen hade vi inte fler lektioner..
Spenderade stor del av dagen hos Sanna och Linda MED Sanna, Linda, Sessan (Marcus) och Bella :)
Vi hade så pass trevligt så att jag lyckades missa 4bussen från skolan för första gången på 2 år!
Men jag tog jouren med Linn vid halv 6, Missade dock tåget så fick vänta i en halvtimme.
Kom hem vid halv 8, träna Dixi, duscha och sen va de till att sätta sig vid datorn :)

Over and out    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0