Fiska

I morse kom Bella till skolan!
Pappa va en ängel och kom och lämnade mina fiskarsaker så att jag och Bella kunde gå ner och fiska.
Asfint väder och svinvarmt! stod och fiskade ett tag och hade de asmysigt, när Bella skulle gå bakom ladan och kissa så ropar hon att jag ska komma, jag springer dit och så stor hon med en musbebis i famnen, de va typ 5 st jättesöta och jättetama :')

Gick tillbaka och så trodde jag att jag fick napp! De fick jag oxå men de va ett par kalsonger.. -.-
Gick till en annan brygga och där va de helt vindstilla och eftersom jag hade fått en fin bondebränna så ställde jag mig där toppless och fiskade! Sexigt?
Jag badade fötterna lite och satan va kallt de va!

Va väl nere och fiskade i 4 timmar eller nåt sen gick vi upp för att hälsa på Johanna, Hon skulle hämta lite grejer eftersom hon överger oss snart!
Jävla slyna..

Meeen nu ska jag och Bella ner för att möta Linda som kommer med bullar, saft, choklad och kycklingfilé ^^
Ha de gött i solskenet och använd solkräm om ni inte vill se ut som jag! :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Becka

jamenvisst, vad vill du leka?

2011-04-25 @ 21:52:50
URL: http://rosarutig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0