En jättedålig och jättebra dag!

De hände så mycket så jag blev helt snurrig!

Dagen va helt okej, jag va me på idrotten för första gången sen i början av ettan..Men efter lunch va de inte lika bra.. Morsan skicka en bild på Malibus svans som hon har fastnat med i mangeln..
Har en bild på men den sugen men allt skinn och all päls har liksom skalats av själva svansen, inte okej!
Jag fick panik när hon skickade bilden och tyckte ju att de såg så fint ut och lalala och jag blev galen av att hon sa så, sa att hon skulle sätta på henne tratt och göra rent såret och inte släppa ut henne..
Men nej, de såg ju så fint ut så de behövdes ju inte.
Jag liftade in till bro och åkte hem!

Väl hemma titta jag på svansen och de ser förjävligt ut, ringer till marhagen först men dom sa att jag skulle ringa till ett sjukuhus på en gång.. jag säger till mamma att dom sa att jag ska ringa till sjukhus men hon ringer tillbaka till marhagen och säger att de är inte alls så farligt som jag båstår.. dom kommer överens om att vi ska tvätta några gånger om dagen, ha på tratt och inte släppa ut henne.. Alltså wtf! De kan bli infektion och då måste man amputera för att de inte ska sprida sig till ryggmärgen -.-

Jag ska hem i helgen och ta hand om henne och om de inte är tillräckligt bra efter helgen så tar jag med henne till skolan!

När jag åkte tillbaka till bro för att lifta därifrån så gick jag direkt ner till bryggan för där väntade Bella och Linda med mat, bullar, saft och mina fiskegrejer! :D
Vi drog ut när kl va 5 och så rodde Linda ut en bit till vraket som ligger mitt i viken.. ascoolt men de tyckte inte Bella..
Fiskade och rodde runt lite halvt engagerat. Jag tog över årorna för vi kom ju fan inte framåt.
Paddlade in mot bryggan och la oss vid en boj.. satt där och de va asmysigt!
Vinstilla och solnedgång! <3
och så blubb blubb! JAG FICK EN GÄDDA!
Stannade inte så länge till för de va svinkallt. Gick hem vid 9.
Gick upp och satte oss i bastun och så sprang jag in och tittade på BB!

Nu sitter jag på lektion och är allmänt loj och vill utomlands <3

Puss på fröken Spaedtke som har blivit en stor flicka och fått körkort! <3



Ja, jag ser helt mupp ut men hallå..

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du kallar mig flicka istället för tant?

Du är för underbar.



Jag.. åh.. jag tycker om dig.

2011-04-28 @ 22:29:21
URL: http://ajmasem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0