Bägaren rinner över

(Min dator är CP så texten blir jobbig..) Jag har inte skrivit sen jag va i Thailand.. Men de är bara för att de har varit ganska mycket och jag har väl inte varit överdrivet glad liksom. Jag skrev dagbok när jag va i Thailand för att kunna skriva i bloggen vad jag gjorde och så men vet inte om de är intressant och vet inte om de är någon över huvudtaget som läser min blogg men säg till om någon vill att jag skriver vad jag gjorde i thailand!

När jag kom hem från thailand iaf så flyttade jag nästan på en gång till skolan! De är så jävla skönt att ha en fristad som man kan vara vuxen och självständig i.
De va riktigt äckligt när jag fick se rummet första gången eftersom hon som hade de innan mig bara hade tagit sina grejer och sen dragit.. Hon hade dessutom struntat i att lämna tillbaka nyckeln.. De va heelt ostädat så jag och Linda damsög, våttorka, skura, Damma och torkade bort spya från väggen.. Hängde ut madrassen i sängen på vädring för den va satans äcklig! Sen så fick jag låna en säng av Sanna och Linda så jag fick en dubbelsäng och de är jag evigt tacksam för!
Inte varit själv en ända kväll och de är jag såå glad för. Sing star, Guitarr hero och Tv med box <3 Dom 2 sängarna har verkligen behövts Väggarna ser förjävliga ut men sätter upp så mycket saker som möjligt på väggarna och de är ändå ganska okej.
Jag har mina 2 små akvarium på skolan oxå.
Vikas invånade som jag umgås och myser med är Johanna, Bella, Linn, Linda och Sanna. Vovvarna är Chifen och Doris!

Nog pratat om Vika nu!

Åkte hem till tants föräldrar igår och jag va galet nervös men de gick bra och dom är faktiskt helt okej :) drog hem, käka pizza, sjöng singstar, fick awesome massage, duschade, tittade på BB och sen gick vi och la oss..

Den här dagen började bra, vaknade brevid Mikaela, va på bra humör även om klockan va för lite för att gå upp egentligen. Mysade lite innan vi gav oss iväg mot staden där Damen jobbar. Kom hem och va fortfarande glad, fixade hängmattan och låg och solade, läste bok och lyssnade på musik i 3 timmar innan hängmattan rasade xD Jsg gick in och då började alla bråk, tjafs och tjat! Så jävla sjukt trött på de nu, tråkigt att de inte är någon på skolan för annars hade jag lugnt dragit dit!

Nej... Jag tänker inte börja snacka om alla deprimerande saker..
Jag vill tillbaka till min fröken och that's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0