Alltså!

De här är lite jobbigt för de händer så mycket hela tiden så de blir så lååånga inlägg och så glömmer jag att skriva och så blir de 2 inlägg i ett liksom!
Men men!
Igår va jag, Emma, Linda, Bella och Sessan ute med båten och fiska och de va sjukt mysigt!
Men annars så sög dagen ganska hårt och idag är jag.. vet inte vad jag är!
Men vafan!
Jag orkar verkligen inte!
Vi va på en föreläsning om minigrisar och Pyret va där!
Grisen som är med i "Hotell gyllene knorren" och reklamen för rusta och sparbanken någonting, den där med MC snubben.
Pyret va iaf awesome, hon kunde agilty och freestyle, slalom, vinka, sitt och hon va sååå söt!
Så nu ska jag och Linda klickerträna skolans grisar Alice och Birk! :D
I morgon är de valborg och jag har ingenting att göra, wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0