De blir aldrig som man tänkt sig.

Åkte till karro igår och slaggade över hos henne, mys. Åkte hem idag och blev depp -.-
Skulle träffat Juhani nu ikväll men någon gjorde mig sjuk *host, host Karro! *
Så nu blir de till att sitta och vara social med familjen. I morgon bär de av till Dannis 18års fest! Dock hemgång kl 9 eftersom jag inte är 18 -.- De suger en del men jag är sjuk så de kanske är lika bra..
På söndag ska jag till kusinerna på barnkalas och de blir myspysigt :)
Efter barnkalaset ska jag till Mikaela den lilla sötnöten! Sover hos henne till måndag eftersom jag börjar halv 1 på måndag, de ska oxå bli asmys!
Köpt ny mobil har jag gjort oxå! Jobbigt med touch men man vänjer sig nog :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0