Blö

Har hamnat i en svacka nu...
Drömmer mardrömmar titt som tätt och blir ovän med allt och alla..
Hade en av dom värsta mardrömmarna njag haft natten som var. Fest, våltäckt, personer jag älsar och bryr mig om, LSD värld, missfall. Bara för att göra en lång historia kort.
Pga drömmarna så har jag extrem sömnbrist och de påverkar såklart skolgången, hatar att vakna på morgonen och känna att man precis somnade. Hatar att inte kunna åka till skolan för att man inte vill bli ovän men alla bara för att man blir ett monster när man inte sover.
Varje gång jag blundar så ser jag bilder som jag bara vill glömma.
I stort sett bara en flicka som förstår mig på riktigt även om jag vet att de är många som bryr sig.
Älskar alla som bryr sig och jag hoppas att ni vet de.
Nu ska jag ut med Dixi och sen åka ner och hämta ut min lön.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0