Uttråkad vafan

Testet startar: 16.55
Jag heter: Sara
Min ålder är: 17


JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: Jodå. den duger!
Nöjd med mitt utseende?: Mm
En typ som gillar att bråka?: Onödig grej att lägga ner energi på. 
Längre än 1.75cm?: Nää!
En person som älskar att retas?: Beror på vilket sätt ;)
Alltid glad?: Perioder
En kille?: Lite
En tjej?: Lite
Super kär?: Nje
Status?: Eeh?
Positiv när det händer tråkiga saker?: Nä, jag går under jorden.
Neger?: inte vad jag vet

JAG BRUKAR
Se på tv?: mjo
Vara med mina vänner?: Jaa, hela tiden.
Låtsas att jag är stålmannen och kan flyga?: Lala
Vara naken?: JA, för fan!
Be till gud?: nej
Sova?: Ja.
Spionera om dina föräldrar har samlag?: Haha, nej!
Sjunga i duschen?: Ja
Skutta runt på stan som lilleskutt?: Neej
Prata med dig själv framför spegeln?: Ja.
Gå till stan för att stila?: ne
Åka buss?: Varje dag
Knulla folk i röven?: nej :S

JAG HAR
Hamnat i bråk?: Aa
Blivit slagen?: ja
Fått komplimanger av en okänd?: Yep
Skrikit åt en okänd person?: Jo
Klarat ett prov?: Men, ja.
Sårat någon? Ja
Ramlat ner för en trappa?: vet inte :O
Slagit någon tillbaka?: Ja.
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: Ne men skolsyster :O
Haft samlag med en som är 10 år äldre?: nej
Slagit en vän?: bara på lek
Druckit te?: Jaja.
Kallat din vän för sexbomb?: Det har jag säkert.
Stått på ett tak?: Jag har haft emobröllop på ett tag, slå det! hahahaha
Klagat på dig själv?: mjo, men inte längre!
Sagt fula ord till dina föräldrar?: Ja. Förlåt!
Rymt hemifrån?: Ja, ganska emo då oxå!
Fuskat på prov?: ja
Tagit droger?: Hörrni, glöm inte att alkohol är en drog också. 
Rökt?: Ja
Gillat en av samma kön?: Ja!
Tagit på dig jättelite kläder fast du visste att det var kallt?: Hatar att frysa!

JAG ANVÄNDER ORDEN
[x] Hora
[ ] Pumpa mutta
[ ] Lol
[ ] Omg
[x] Hallå
[x] Tönt
[x] Idiot
[ ] Bög
[x] Gay
[x] Wtf
[ ] Kaninsex
[x] Sexigt
[x] Fitta
[ ] Sköjj
[x] Kuk
[x] Snopp
[x] Balle
[ ] Ffs
[ ] Btw
[  ] Brb
[x] Fuck you
[x] Gölligt
[x] Nice
[ ] Exstat
[x] Kåt
[ ] Schnopp
[x] Peddo
[ ] Kuksugare
[x] Maybe
[x] Baby
[x] Babe
[ ] Sistaah
[ ] Broder

JAG HAR ÅKT
[x] Buss?
[x] Taxi?
[x] Bil?
[x] Flygplan?
[x] Moppe?
[x] Häst?  (ahhahahaha)
[x] Dubbeldäckare (buss)
[ ] Helikopter
[x] Ambulans
[ ] En röd Bmw
[ ] En gul Volvo
[x] En vit Saab

TESTET
Var skitkul?: nej
Var spännande?: nej
Roligt?: nej
Säg ett valfritt ord: Kramgo
Vad ville du få ut av ordet?: Jag vill kramas
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: Alltid, jag är vis
Vad ska du göra nu?: Skriva ett sms till en vän och säga att jag älskar henne!
Vad är det för dag idag?: Eeh, onsdag
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: Sofia! <3
Sista frågan, vad är klockan nu?; 17.05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0