Malibu <3

Ge mig sussisar!!
Sömnbrist suger hästballe -.- Och de är ingen positiv grej..
Sitter och tittar på Taking lives med Angelina <3
Igår va en spännande dag, åkte hemifrån vid halv 12 för att åka till värmdö och köpa en kattunge! :D
Malibu va nyvaken när jag kom så hon la sig i min famn och somnade om på en gång :P
Så jävla söt liten tös!
Va där alldeles för länge.. hon bodde på någon gård så fick vänta på att hon fick gå ifrån jobbet så hon kunde skjutsa mig till bussen. Men iaf.
Malibu sov i stort sett hela resan och när vi väl kom hem fann hon sig direkt till rätta i mitt rum.
Sov på min kudde hela natten <3
Idag har de varit mycket mys och mycket lek, hon har även träffat Katten för första gången och så sov hon brevid Dixi :D
Katten va en aning negativ till tillskottet i familjen men de går nog bra ganska snart :)
Nu är jag trött.
C ya

Sötaste som sitter Bakom akvariet för att titta på Dolph :P <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0