Knas

Dehär är knas!
Känslorna fladdrar, känslorna dör, känslorna föds på nytt, känslor är knas!
Jag har en numera en industrail! :D
Jag tror att jag sakta men säkert börjar komma tillbaka till mitt riktiga jag, men bara nästan.
Ibland är min glädje obeskrivlig men lika fort kan jag ligga och gråta hejdlöst. Mycket jobbigt och frustrerande.
Jag behöver positivitet i mitt liv!
Träffade Danielle idag och de va hela amazing! :D
Funderar på om jag ska ta mig till fars jobb och börja träna.. igen!
Mår fan så mycket bättre då.
Måste städa mitt rum och pierca mig igen :P
Några ideer på vad jag vill ha men de är en pågående prosess :)
Från att vara på toppen av berget faller man ner på hårda och vassa stenar tills man ligger vid bergets början och sen är de bara att klättra upp igen.
Dehär blev ett flummigt inlägg
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0