Blö?

De går jättebra med Katten och Malibu nu :D
Och Malibu och Dixi bara älskar varandra.
Idag va jag i stan och i sumpan med Johanna och de va mycket trevligt, väntade besök på kvällen men de blir aldrig som man tänkt sig..
Så kvällen gick åt till att umgås med underbara brorsdottern Tindra <3
Helt underbar liten bebis^^
Sen har jag suttit vid datan och glott på tv.. skaffa ett liv?
Kommit fram till att jag ångrar någonting så jävla fucking mycket så jag vill typ skjuta mig själv men de får man ju inte så de är bara att försöka leva med skiten -.-
I morgon ska iaf ta över Chif, träffa Johanna, följa med Danielle när hon piercar sig och dra på halloween fest :D
De ska bli grymt mysigt och jag behöver fan roa mig lite känner jag :P
Senaste veckan har skolan varit katastrofal men jag har iaf åkt dit :)
Nu är de lov nästa vecka och de ska bli så jävla skönt! :D
Ingenting planerat förutom eventuellt vara hundvakt och övernattningsvärd, inget mig emot :D
Sen på söndag iaf ska jag träffa Johanna och Paula och så ska vi pierca oss :D
Ser fram emot de som fan men kanske inte efteråt..
Jag vill vara 18! :(
Nu kollar jag på scream och väntar på att Hanna ska rulla in vid 00.01 xD
Jag upptäcker ny underbar musik varje dag, idag upptäckte jag "4 non Blondes" :P
NEJ!
C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0