Hjälp?

Okej..
Igår när jag och Hanna skulle till karlberg så ringer min mobil, jag trodde de va min mor så jag bah
- ja, vad är de?
- Ja hej, jag ringer från norrortspolisen och vill bara berätta att vi har fått in en anmälan som säger att du har utfört oalaga hot och att du kommer få hem ett brev om de nästa vecka..
*tystnad*
- Okej.. Vem har jag hotat?
- Personen i frågan han valt att vara anonym.
- Okej, men.. Ja, okej..
- Ja, bara så du vet.
- Okej.
- Hejdå.
- Hejdå.

Jag tittade på Hanna och kunde inte andas och hjärtat satt i halsgropen.
Alltså jag har blivit anmäld för olaga hot!
Jag har inte hotat någon :(

Efter stjärnjul åkte jag hem till Amanda och så började vi partaja lite smått.
Snart va de grymt mycket folk och lustgasen regerade!
Jag drack typ ingenting men kvällen va awesome!
Vid 4 började Alle laga mat så vi käkade vid halv 5 och sen gick jag och Amanda och la oss medans Alle, Joel, Kim och Adam satt kvar i köket och pratade. Ingen aning om när dom gick.
Nu är jag trött, hungrig och äcklig :P

Lustgas <3

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0