Götene

Sitter nere i Götene och lyssnar på braig musik! :D
Kom hit vid halv 8 någon gång igår och gick och lämnade min väska som väger ton, gick och handlade mat och sen så gick vi och beställde vi pizza! Nom nom!
Tittade på film och jag va så satans trött!
Men mitt i filmen va vi tvugna att gå ner till tvättstugan och ta hand om tvätten, och jag va tvungen att följa med bara för att damen är mörkrädd..
Men efter filmen iaf tog hon en dusch och jag somnade sen kommer hon och lägger sig och är svinkall och blöt!
Ska kanske träffa hennes mor idag, någonting som jag inte ser fram emot!
Michaelas bror tycker iaf inte om mig! -.-
Snorunge.
Nej, nu ska jag äta pizza till frukost och ta en välbehövlig dusch!

C ya!

Kommentarer
Postat av: Mikiz :)

Haha var väl skönt :) när ja kom iskall:D då vet du hur jag kände mej Sara lilla ;)



Puss på dej gumman<3



2010-08-31 @ 13:34:51
URL: http://daarkworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0