Fredag den 13

Igår alltså...
Åkte hem till Danni vid 5 med vetsakpen att vi ska ha en mysig liten grillkväll med några av deras vänner, kommer dit och de är helt lugnt tills dom kommer, sen kom dom, sen åkte alla och då va de bara vi, sen kom dom, sen åkte dom, sen kom dom och sen kom ALLA!!
Kvällen blev helt enkelt kaotisk och inte planerad.
Jag gick och la mig på en madrass i vardagsrummet vid 1, meeen i vardagsrummet va de som mest drag, musik på högsta volym! Jag somnade i alla fall men vaknade när musiken blev tyst för att datorn dog. då va klockan 2 och folket hade förökat sig fruktansvärt mycket!
Dom drog mig i fötterna och Molle presenterade mig som Dannis muslimska polare... Bara för att jag låg under täcket och va helt off liksom. Jag och Danni gick och la oss ute i stugan och tittade på "Farsan" Den va asdålig så vi stände av och då va klickan 5 och de va fortfarande ett jävla drag där ute..

Kul hade vi iaf!! :D PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0