Fredag den 13 (lördag den 14 och söndag den 15)

Första gången ever som jag inte blir bakis över huvudtaget! :D:D:D!!!!
vaknade vid 12 tror jag att klockan var så vi gick in och åt frukost, bestämde oss för att åka hem med Linda vid 1. När i kom till Bålsta så missade vi precis(!) tåget och nästa gick liksom 35 min senare och de va över 30 grader ute!
Men vi åkte till kallhäll i alla fall, Gick hem till Danni och sen goick vi och bada! :D
Helt sjukt va skönt de va!
Vi gick hem igen för att hämta lite saker och sen gå tillbaka för ett kvällsdopp, när vi väl kom tillbaka så va de så satans mycket mygg så vi käkade, badade och drog :P
Vi kände att sista dagen på sommarlovet kan man fan inte sitta och titta på film och sen sova så vi bestämde oss för att parta loss liksom! Så vi begav oss till Pub Bänken vid 11 och satt där och hade de mys och träffade folk till 1. Då drog jag och Danni runt i Kallhäll och lekte :D
Va hemma vid 2 eller 3 eller nåt, satte på en film och somnade vid 5 typ.

Vaknade idag skulle bara ta de lugnt! Vi skulle bada men de va inte så fint väder så vi badade bubbelbad istället! :D Men vi fick inga bubblor men de va skönt ändå :P
Sen va de dusch och nu sitter jag här :P

Sitter och lyssnar på "just idag är jag stark" med Kenta Gustafsson och myser med missen Freja! :D (Jag är hårig på hela tröjan och byxorna!

Känns helt sjukt att skolan börjar på tisdag! Jag vill verkligen komma tillbaka men ändå är de en mardrömm...
Undrar hur allt kommer att bli, självklart så kommer allt vara annorlunda men hoppas att de kommer bli bra i alla fall..
Inåg en massa saker nu så jag ska dra och fundera lite eller umgås med Danni :P
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag har utmanat dig!!

Jag vill att du svarar och sen utmanar nån du känner! <3

gå till mig blogg ------> http://filippakylberg.blogg.se/



Lots of love <3 <3 ME

2010-08-16 @ 17:36:53
URL: http://filippakylberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0